Laurie Anderson in de categorie "Brussels on Stage"
Het avant-garde icoon gaf vorig jaar een ongelooflijke multidisciplinaire voorstelling in het kader van Ars Musica.
Bozar Market in de categorie "Audacious New Project"
De campagne bood het publiek - via een automaat en een thuisbezorgdienst - blikjes aan met daarin een duoticket voor concerten, tentoonstellingen, films of literaire avonden. Deze campagne, uitgevoerd door het agentschap DIGIZIK, is de eerste campagne voor het merk Bozar sinds enkele jaren.
Solar Rooftop in de categorie "Co-creation"
Les Organisateurs hebben van ons dakterras een van dé Brusselse after-work-locaties gemaakt.
SING! in de categorie "Digital Innovation"
SING! is een interactief klassiek muziekconcert voor kinderen van de lagere school, uitgezonden in verzorgingshuizen. Het project wordt geproduceerd door Bozar, in samenwerking met het Belgian National Orchestra, Jeugd en Muziek, Jeunesses Musicales, Vlaamse Gemeenschapscommissie, buurthuizen en cultuurconnect.
Wil je ons steunen? Stem dan nu op onze verschillende projecten!