Administrative coordinator music

Als één van de twee belangrijkste pijlers van het artistieke project van Bozar, wordt het muziekseizoen ontwikkeld in het hart van een multidisciplinair en crossdisciplinair huis en draagt zo rechtstreeks bij tot de unieke identiteit van Bozar in Europa.  Bozar Music biedt een programmatie waarvan de kracht ligt in de combinatie van gevestigde artiesten en jonge muzikanten, repertoire en hedendaagse creatie, grote sterren en nieuwe ontdekkingen.

In de loop van de 157 seizoenen is het muzikale project dat Bozar Music voorstelt sterk verrijkt. Aanvankelijk uitsluitend klassiek, presenteert het seizoen nu een grote verscheidenheid aan stijlen en genres. Sinds 2002, bij de oprichting van Bozar Music, worden oude muziek, klassieke muziek, hedendaagse muziek, jazz, electro en ‘global’ gepresenteerd in de verschillende zalen in en rond het Paleis voor Schone Kunsten.

Je coördineert de administratieve taken in het departement in overleg met de verantwoordelijke. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en coördinatie van de dagelijkse taken en je assisteert de verantwoordelijke bij de voorbereiding van de muziekprogrammering. Meer specifiek :

  • Je staat in voor de coördinatie en administratieve opvolging van het departement Music en je neemt initiatieven om bestaande procedures te verbeteren
  • Je beheert de agenda van de verantwoordelijke, inkomende telefoons, post, vergaderingen, enz.
  • Je voert de activiteiten van Bozar MUSIC in het Content Management Systeem (CMS) van Bozar in en ook in andere systemen.
  • Je coördineert de voorbereiding van de komende seizoenen op het gebied van budget en planning
  • Je zorgt voor de follow-up met agenten, artiesten, enz. in verband met de overeenkomsten en contracten, en je houdt een up-to-date kalender bij van het verloop van de onderhandelingen
  • Je speelt een sleutelrol in de voorbereiding van de jaarlijkse brochure: het encoderen van concerten, het boeken van zalen
  • Je verstrekt informatie voor subsidieaanvragen

Jouw profiel

• Bij voorkeur heb je meer dan 5 jaar professionele ervaring, het liefst in een administratief coördinerende functie, in een culturele omgeving

  • Je hebt een grondige kennis van muziek en beschikt over een netwerk van internationale en nationale contacten in de muziekwereld. Je bent een sterke onderhandelaar.
  • Je hebt een hogere opleiding genoten, en je hebt een kennis van projectmanagement.
  • Je hebt goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint,...)
  • Je bent klantgericht en een vlotte communicator met een goede pen
  • Je bent contactvaardig, discreet en stressbestendig
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je bent flexibel en bereid om regelmatig in het weekend en 's avonds te werken.

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, met glijdend uurrooster.
  • Maaltijdcheques.
  • Een groepsverzekering
  • Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden.
  • Het woon-werkverkeer met openbaar vervoer 100% vergoed.
  • In het systeem van de functieclassificatie van het Paleis voor Schone Kunsten wordt deze functie benoemd als ‘Artistic Coordinator.  Ze bevindt zich in Klasse 6

Interesse ?

Stuur je sollicitatie tot 17 december 2023 naar: Edwin Udding - HR Coordinator, Paleis voor Schone Kunsten, Ravensteinstraat 23, 1000 Brussel. Tel: 02/507.82.67. Email: jobs@bozar.be

Bozar staat open voor de diversiteit van de kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, nationaliteit, seksuele voorkeur of handicap. Bozar streeft ernaar de diversiteit van Brussel te weerspiegelen in zowel ons personeel als onze bezoekers. Het is het beleid en de praktijk van Bozar als een werkgever, om gelijke kansen te bieden in alle aspecten van de werkgelegenheid door het verbieden van elke vorm van discriminatie.